Yasal Prosedürler Sözleşmeler

Neşeli Web & Web Tasarım & Yazılım ve Geliştirme Hizmetleri'ni kullanan her müşteri bu şartları kabul etmiş sayılır..;

Kabul Edilebilir Kullanım Politikası

 

Bu Kabul Edilebilir Kullanım Politikası (bu "AUP"), Neşeli Web tarafından sunulan Hizmetlerle bağlantılı olarak izin verilmeyen malzeme ve etkinlikleri açıklamaktadır. Bu AUP kapsamlı değildir ve Neşeli Web, aşağıda özel olarak tanımlanmayan içerik veya kullanımlarla bağlantılı olarak düzeltici eylemde bulunma hakkını saklı tutar.

Bu AUP'nin hesabınızı izninizle veya yetkisiz olarak kullanan herhangi biri tarafından ihlal edilmesinden siz sorumlusunuz. Ayrıca bu AUP'nin Kullanıcılarınız tarafından ihlal edilmesinden de siz sorumlusunuz. Hizmetleri, sizin tarafınızdan gerçekleştirilmesi durumunda bu AUP'yi ihlal edecek bir faaliyette başka bir kişiye yardımcı olmak için kullanmanız, AUP'nin ihlali anlamına gelir. Neşeli Web Web Siteleri ve/veya Hizmetlerinde revize edilmiş bir sürüm yayınlayarak bu AUP'yi istediğimiz zaman değiştirebiliriz.

1. Yasaklanmış Kullanımlar:

A. Yasadışı veya Zararlı Kullanımın Yasaklanması

Yetkili bir mahkeme tarafından yasa dışı olduğu belirlenen içeriğin yayılması da dahil olmak üzere, Hizmetlerin yasa dışı davranış veya faaliyetlerde bulunmak, bunları ilerletmek, teşvik etmek veya teşvik etmek amacıyla kullanılması.

B. Dolandırıcılık veya Zararlı Faaliyetler

Sahte mallar, hizmetler, planlar veya promosyonlar teklif etmek veya yaymak da dahil olmak üzere aldatıcı veya başkalarına zarar veren veya DigitalOcean'ın operasyonlarına veya itibarına zarar verecek faaliyetlerde bulunmak (örneğin, hızlı para kazanma planları, saadet zinciri ve saadet zinciri planları, kimlik avı, aldatıcı bir şekilde başka bir kişi veya kuruluşun kimliğine bürünmek veya diğer sahtekarlık veya yanıltıcı uygulamalarda bulunmak.

C. Fikri Mülkiyet Haklarının İhlali

Hizmetleri, telif hakkı, patent, ticari marka, ticari sır, mahremiyet veya tanıtım hakları da dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere herhangi bir üçüncü tarafın fikri mülkiyetini veya mülkiyet haklarını ihlal edecek, ihlal edecek veya kötüye kullanacak şekilde kullanmak ve bu amaçla içerik yayınlamak Bu tür hakları korumayı amaçlayan teknik önlemleri yasa dışı bir şekilde atlatmak için başkalarına yardımcı olmak.

D. Yetişkinlere Uygun İçerik Yok

Tasvir edilenlerin rızası olmadan elde edilen veya yayılan çocuk pornografisi veya çıplaklık veya cinsel aktivite tasvirlerinin yayılması

E. Şiddet İçeren, Taciz Eden veya Kötüye Kullanım İçeren İçerik

Herhangi bir kişiye karşı şiddeti teşvik eden veya tehdit eden, terörizmi teşvik eden, herhangi bir kişiyi taciz etmeyi, istismar etmeyi veya gizliliğini ihlal etmeyi amaçlayan, herhangi bir bireyin fiziksel güvenliği veya sağlığı veya kamu güvenliği veya sağlığı için risk oluşturan veya tehdit eden veya tehdit eden veya tehdit eden veya tehdit eden içerik ırk, etnik köken, ulusal köken, din, kast, cinsel yönelim, cinsiyet, toplumsal cinsiyet, cinsel kimlik, ciddi hastalık veya engellilik ya da göçmenlik durumu temelinde zarar vermeyi teşvik eden.

F. Kontrollü Maddeler

Yasadışı veya reçeteli ilaçlar dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, kontrole tabi maddelerin yasa dışı olarak satılması veya dağıtılması.

2. Güvenlik İhlalleri:

Hizmetleri herhangi bir ağın, bilgisayarın veya iletişim sisteminin, yazılım uygulamasının veya ağın veya bilgi işlem cihazının (her biri bir "Sistem") güvenliğini veya bütünlüğünü ihlal edecek şekilde kullanamazsınız. Yasaklanan faaliyetler şunları içerir

A. Zararlı Yazılım

Virüsler, kötü amaçlı yazılımlar, casus yazılımlar, reklam yazılımları, Truva atları, solucanlar veya saatli bombalar da dahil olmak üzere herhangi bir bilgisayar sistemine, programa veya verilere zarar verebilecek, müdahale edebilecek, bunları gizlice engelleyebilecek veya kamulaştırabilecek içerik, yazılım veya diğer teknolojiler.

B. Yetkisiz Erişim

Bir Sistemin güvenlik açığını araştırmaya, taramaya veya test etmeye çalışmak veya bir Sistem tarafından kullanılan herhangi bir güvenlik veya kimlik doğrulama önlemini ihlal etmek de dahil olmak üzere, herhangi bir Sisteme izinsiz erişmek veya onu kullanmak.

C. Müdahale

Bir Sistemdeki verilerin veya trafiğin izinsiz olarak izlenmesi.

D. Menşe Sahteciliği

Sahte veya yanıltıcı TCP-IP paket başlıklarını, e-posta başlıklarını veya mesajın kaynağını veya yolunu açıklayan herhangi bir bölümünü kullanmak. Bu yasak, takma adların veya anonim e-postacıların kullanımını kapsamaz.

3. Ağı Kötüye Kullanma:

İletişim kurma izniniz olmadığı sürece hiçbir kullanıcıya, ana bilgisayara veya ağa ağ bağlantısı kuramazsınız. Yasaklanan faaliyetler şunları içerir:

A. İzleme veya Tarama

İzlenen veya taranan Sistemi bozan veya bozan bir Sistemin izlenmesi veya taranması ya da Hizmetlerin herhangi bir içeriğinin başka şekilde toplanması veya kazınması.

B. Aldatıcı Eylemler

Kasıtlı, bilerek veya dikkatsizce Hizmete herhangi bir virüs veya diğer bulaşıcı kodun sokulması veya e-posta adresleri, ekran adları veya diğer tanımlayıcılar dahil olmak üzere bilgilerin hileli veya gizli yollarla (kimlik avı, İnternet dolandırıcılığı, şifre gibi) toplanması, iletilmesi veya kullanılması soygun, örümcek avlama ve hasat yapma).

C. Kasıtlı Müdahale

Posta bombalama, haber bombalama, yayın saldırıları, baskın teknikleri veya hizmet reddi ("DoS") saldırısı gerçekleştirme yoluyla bir sistemi kasıtlı olarak aşırı yükleme girişimi de dahil olmak üzere herhangi bir Sistemin düzgün işleyişine müdahale etmek.

D. Belirli Ağ Hizmetlerinin Çalıştırılması

Açık proxy'leri, açık posta geçişlerini, açık özyinelemeli alan adı sunucularını, Tor çıkış düğümlerini veya diğer benzer ağ hizmetlerini işletmek.

E. Sistem Kısıtlamalarından Kaçınmak

Erişim sınırlamaları ve depolama kısıtlamaları gibi Sisteme getirilen kullanım sınırlamalarından kaçınmak için manuel veya elektronik yöntemlerin kullanılması.

F. Neşeli Web’e Misilleme

Herhangi bir Neşeli Web sunucusunun bir DoS saldırısının hedefi olmasına yol açan davranışlar da dahil olmak üzere, Hizmetler veya Neşeli Web çalışanları, memurları veya diğer temsilcileri de dahil olmak üzere Neşeli Web’e karşı misillemeyle sonuçlanabilecek herhangi bir davranış.

E. Kimlik Saklama

İade postası ve IP adresleri gibi herhangi bir iletim veya kimlik bilgisinin ihmal edilmesi, silinmesi, sahteciliği veya yanlış bildirilmesi de dahil olmak üzere, kimlik veya iletişim bilgilerini saklamayı veya gizlemeyi amaçlayan herhangi bir faaliyet.

F. Kripto Para Madenciliği

Açık yazılı izin olmadan, BitCoin veya benzeri herhangi bir para birimi dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere herhangi bir kripto para biriminin madenciliği.

4. E-Posta ve Diğer Mesajların Kötüye Kullanımı; Spam gönderme:

İstenmeyen toplu e-postaları veya ticari reklamlar ve bilgilendirici duyurular da dahil olmak üzere diğer mesajları, promosyonları, reklamları veya ("spam" gibi) ricaları dağıtmayacak, yayınlamayacak, göndermeyecek veya gönderilmesini kolaylaştırmayacaksınız. Gönderenin açık izni olmadan, posta başlıklarını değiştiremez veya gizleyemezsiniz veya gönderenin kimliğini üstlenemezsiniz. Başka bir internet servis sağlayıcısından gönderilen mesajlara, bu mesajların bu AUP'yi veya o sağlayıcının kabul edilebilir kullanım politikasını ihlal etmesi durumunda yanıt toplamayacaksınız. Kontrolünüz altındaki herhangi bir cihazı veya ağı, spam ve istenmeyen e-postalara karşı yürürlükteki yasaları ihlal edecek şekilde kullanılmaya karşı korumak için, uygun olduğu durumlarda antivirüs yazılımı, güvenlik duvarı yazılımı ve işletim sistemi ile uygulama yazılımı yamaları ve güncellemelerinin kurulumu da dahil olmak üzere makul çabayı göstermelisiniz. . IP adreslerimizden herhangi birinin doğrudan veya dolaylı olarak herhangi bir kötüye kullanım veri tabanında (örn. Spamhaus) listelenmesine neden olacak hiçbir eylemde bulunmayacaksınız.

Bulunduğunuz yargı bölgesindeki toplu veya ticari e-postalar için geçerli olan yasa ve düzenlemelere uymanız gerekir. Ayrıca toplu veya ticari e-postanız aşağıdaki gereksinimleri karşılamalıdır:

a. Postayla ilişkili her alan adı için bir gizlilik politikası veya benzer bir açıklama yayınlanmış olmalıdır;

b. İsimsiz şikayetleri takip etme olanağına sahip olmalısınız;

c. E-postanızın kaynağını hiçbir şekilde gizlememelisiniz;

d. Şikayetler için e-posta adresini (suistimal@alaniniz.com gibi) e-postayla ilişkili herhangi bir web sitesinde göze çarpan bir yere göndermeli ve bu adrese gönderilen mesajlara derhal yanıt vermelisiniz;

e. Hedeflenen alıcılarınız, katılım prosedürü gibi bazı onaylayıcı yollarla e-posta almaya izin vermiştir ve bu tür bir onayın kanıtını, alıcı veya Neşeli Web tarafından bir talep alınmasından sonraki 72 saat içinde sunabilirsiniz;

f. Onay veren kişinin, onay verilen e-posta adresinin sahibi olmasını sağlamak için makul araçları kullanmalısınız;

g. Alıcının e-posta adresini mesajın gövdesine veya e-postanın “TO” satırına eklemelisiniz; ve

h. Rızanın iptalini kabul etmeli ve alıcıları bu konuda bilgilendirmelisiniz.

Bu posta politikaları, Hizmetler kullanılarak gönderilen mesajlar veya sizin tarafınızdan veya sizin adınıza herhangi bir kişi tarafından herhangi bir Sistemden gönderilen ve alıcıyı doğrudan veya dolaylı olarak Hizmetler aracılığıyla barındırılan bir siteye yönlendiren mesajlar için geçerlidir. Ayrıca tüm müşterileri için benzer prosedürleri uygulamayan bir üçüncü taraf e-posta hizmetini kullanamazsınız. Bu gereksinimler, üçüncü taraflarca oluşturulan dağıtım listeleri için, listeyi sizin oluşturduğunuz ölçüde geçerlidir.

5. Güvenlik Açığı Testi:

Bir Neşeli Web sisteminin veya ağının güvenlik açığını araştırmaya, taramaya, sızmaya veya test etmeye çalışamazsınız ya da pasif veya müdahaleci tekniklerle Neşeli Web güvenlik veya kimlik doğrulama önlemlerini ihlal edemez veya üzerinde veya kullanarak herhangi bir güvenlik veya kötü amaçlı yazılım araştırması yapamazsınız. Hizmetler, Neşeli Web’in önceden yazılı izni olmadan.

6. Paylaşılan Sistem Kaynaklarının Aşırı Kullanımı:

Neşeli Web tarafından sağlanan herhangi bir paylaşılan Sistemi, paylaşılan Sistemin normal çalışmasına gereksiz yere müdahale edecek veya Sistem kaynaklarının orantısız bir kısmını tüketecek şekilde kullanamazsınız. Örneğin, bulutta barındırılan kodunuzdaki kodlama anormalliklerinin diğer müşterilerin Hizmetleri kullanımıyla gereksiz yere çakışması durumunda onarmanızı talep edebiliriz. Verilere virüs bulaşması veya başka bir şekilde bozulması ve Sisteme veya diğer müşterilerin aynı sistemde depolanan verilerine bulaşma veya bunları bozma potansiyelinin bulunması durumunda, paylaşılan bir Sistemde saklanan herhangi bir veriyi karantinaya alabileceğimizi veya silebileceğimizi kabul edersiniz. sistem.

7. Diğer:

Neşeli Web ağında barındırılan herhangi bir alan adı için alan adı kayıt kuruluşunuzun dosyasında geçerli ve güncel bilgilere sahip olmanız gerekir. Neşeli Web Hizmetinizle bağlantılı olarak yalnızca Neşeli Web tarafından size atanan IP adreslerini kullanabilirsiniz. Kayıt şirketlerinin WHOIS sistemine göre tescil ettiren veya yönetici iletişim kişisi olmadığınız bir alan adı için Neşeli Web tarafından yönetilen veya işletilen DNS sunucularına veya hizmetlerine bir DNS kaydı veya bölgesi kaydederseniz, tescil ettirenin veya Kayıt kuruluşunun WHOIS sistemine göre idari irtibat, Neşeli Web bu tür kayıtları veya bölgeleri değiştirebilir, aktarabilir veya silebilir.

8. İzleme ve Yaptırımlarımız:

Bu AUP'ye ilişkin herhangi bir şüphelenilen ihlali veya hakkında gerçek bilgiye sahip olduğumuz Hizmetlerin kötüye kullanımını araştırma hakkını saklı tutuyoruz, ancak bu konuda herhangi bir yükümlülüğümüz yok. Bu tür soruşturmalarla bağlantılı olarak, herhangi bir yasayı veya yönetmeliği ihlal ettiğinden şüphelendiğimiz herhangi bir faaliyeti, ilgili kolluk kuvvetlerine, düzenleyicilere veya diğer uygun üçüncü taraflara bildirebiliriz. Bu tür raporlama, geçerli yasalara uygun olarak uygun müşteri bilgilerinin ifşa edilmesini, gözden geçirilmesini ve korunmasını içerebilir. Ayrıca, bu AUP'nin iddia edilen ihlalleriyle ilgili ağ ve sistem bilgilerini sağlayarak yasa dışı davranışların soruşturulmasına ve kovuşturulmasına yardımcı olmak için uygun kolluk kuvvetleri, düzenleyici kurumlar veya diğer uygun üçüncü taraflarla da işbirliği yapabiliriz.

9. AUP İhlalinin Sonuçları:

Kendi takdirimize bağlı olarak bu AUP'yi ihlal ettiğinizi tespit edersek, herhangi bir içeriği veya kaynağı kaldırabilir, erişimi devre dışı bırakabilir veya değiştirebilir ve/veya Hizmetleri kullanımınızı askıya alabilir veya sonlandırabiliriz. Ayrıca Hizmetlerin yasa dışı veya bu AUP'ye uygun olmayan şekilde kullanıldığı durumlarda size veya kullanıcılara ait herhangi bir içerik veya trafiği engelleyebilir veya engelleyebiliriz. Hizmetleri kullanımınızı askıya alma veya sonlandırma hakkımız, kasıtsız olarak veya izniniz olmadan bir ihlal gerçekleştirilmiş olsa bile geçerlidir. Bu hak, herhangi bir zamanda veya herhangi bir Aboneye ilişkin olarak hareket etme yükümlülüğümüz değildir ve bu hakkı, tamamen kendi takdirimize bağlı olarak, herhangi bir zamanda kullanabiliriz.

10. AUP İhlalinin Sonuçları:

Bu AUP'nin ihlal edildiğinden şüphelendiğiniz takdirde lütfen ihlalin temellerini tam olarak açıklayarak bizi bilgilendirin. İhlalin durdurulmasına veya düzeltilmesine yardımcı olmak için yardımınızı talep edebiliriz. Bu AUP'nin herhangi bir ihlalini bildirmek veya ilgili sorularınız için lütfen bizimle iletişime geçin .

Telif Hakkı İhlali

 

Neşeli Web müşterilerinin Neşeli Group marka ailesinin ticari marka kanununun sağladığı yasal korumaya uyması gerekmektedir. Ticari marka şikayetleri, Digital Millennium Copyright Act Telif Hakkı Yasası ("DMCA"), 17 USC § 512(c)(3) bildirim ve yayından kaldırma sürecinin kapsamı dışındadır; ancak ticari marka sahibiyseniz ve iyi niyetle, N’eşeli Web’den web barındırma hizmeti alan müşteri ticari markanızı ihlal ediyorsa, ticari marka şikayetinizi ele almanın birkaç yolu vardır:

Müşteriler İçin Karşı Bildirim Prosedürü

Lütfen Neşeli Web’in üçüncü taraf sunucularda barındırılan sitelere atıfta bulunan DMCA bildirimlerini işleyemediğini unutmayın. Neşeli Web, başkaları tarafından barındırılan bir web sitesinden içerik kaldırma olanağına sahip değildir. Bu gibi durumlarda DMCA bildiriminiz materyali kullanıma sunan tarafa iletilecektir.

Digital Millennium Copyright Act Telif Hakkı Yasası ("DMCA"), 17 USC § 512(c)(3) uyarınca geçerli sayılması için bildiriminizin aşağıda istenen bilgileri içermesi gerekir. Bu prosedür yalnızca telif hakkıyla korunan materyalinizin ihlal edildiğini N’eşeli Web’e bildirmek içindir:

  1. Alan Adı

    ("URS") aracılığıyla hak talebinde bulunabilirsiniz Şikayetiniz ticari markanızı içeren bir alan adıyla ilgiliyse, çözüm için Tekdüzen Alan Adı Uyuşmazlık Çözüm Politikası ("UDRP") veya mümkün olduğu durumlarda Tekdüzen Hızlı Askıya Alma Sistemi . UDRP, İnternet Tahsisli Sayılar ve İsimler Kurumu (ICANN) tarafından internet alan adlarının tescili ile ilgili anlaşmazlıkların çözümü amacıyla kurulmuştur.

  2. Ticari Marka Sahibi

    Ticari marka şikayetiniz bir alan adıyla ilgili değilse, ticari marka ihlali bildirimini Neşeli Web'e ticari destek@neseliweb.com.tr adresinden gönderebilirsiniz . Etkili sayılması için bildiriminizin aşağıdaki bilgileri içermesi gerekir:

a. İhlal edildiği iddia edilen ticari markanın kimliği.

b. Ticari marka tescil numarası ve ticari markanızın geçerli olduğu coğrafi bölge.

c. Ticari marka sahibinin adı, posta adresi, telefon numarası ve e-posta adresi.

d. Markanın kapsadığı veya marka altında sunulan malların ve/veya hizmetlerin kategorisi.

e. Markanın ilk kullanım tarihi ve internet ticaretinde ilk kullanım tarihi.

f. İhlal ettiğini iddia ettiğiniz markanın bağlantısı.

g. Web sitesi, e-posta adresi vb. dahil olmak üzere ticari markanın kesin konumu ve içeriğin ticari markanızı nasıl ihlal ettiğine ilişkin açıklama.

h. Hak ihlalinde bulunduğu iddia edilen markanın bulunduğu web sitesinin sahibinin Liquid Web müşterisi olduğuna dair yeterli ayrıntı.

İddia edilen ticari marka ihlali bildiriminin alınması üzerine Neşeli Web müşteriyi bilgilendirecektir. Bir markanın ticari marka sahibi veya yetkili temsilcisi (örneğin, yasal temsilci veya başka bir temsilci) olduğunuzu veya meşru bir ticari marka talebinde bulunduğunuzu tespit edersek Neşeli Web, ihlal eden materyale erişimi devre dışı bırakabilir. Diğer durumlarda ve müşteriye bilgi verildikten sonra Neşeli Web, mahkeme kararı, UDRP kararı veya URS kararı olmadan başka bir işlem yapmayacaktır.

Yedekleme Sözleşmesi

 

Hizmetlerimize ait olan yedekleme hizmetinin detaylarına aşağıdaki yazımızdan ulaşabilirsiniz.

Hosting ve Reseller Hizmetleri

1: Hosting İle Reseller Hizmetlerimizde 3 Günde Bir Olarak Otomatik Sunucu Yedeklerini Almaktayız. Ancak Bu Yedekler Olası Sistem Arızaları İçin Alınan Yedeklerdir. Müşteriler Mutlaka Kendi Yedeklerini Almak İle Yükümlüdürler, Firmamız İyi Niyete Dayalı Olarak İnsiyatif Olarak Yedekleri Müşteriler İle Paylaşabilir.

2: Hosting, Reseller ve SEO Reseller Sunucularında Donanımdan ya da Yazılımlardan Kaynaklanabilecek Sorunlarda Hizmet Sahibi Kendi Yedeğinden Sorumludur. Firmamız Asla Sorumlu Değildir.

3: Yedeklemeler 5 GB'ı Aşmamış Siteler İçin Geçerlidir. 5 GB Üzerindeki Siteler Yedekleme Kapsamı Dışında Olacağı İçin Firmamız Bu Sitelerde Oluşabilecek Sorunlardan Asla Sorumlu Tutulamaz. Müşteri Kendi Yedeğini Almakla Yükümlüdür.

Sanal Sunucu Hizmetleri

1: VPS ve VDS Hizmetlerimizde Haftalık Sunucu Yedeği Almaktayız. Ancak Bu Yedekler Olası Sistem Arızaları İçin Alınan Yedeklerdir. Firmamız İyi Niyete Dayalı Olarak İnsiyatif Olarak Yedekleri Müşteriler İle Paylaşabilir.

2: Müşteri Ücretli Bir Yedekleme Hizmeti Almadıysa Firmamız Kesinlikle Sorumluluk Kabul Etmeyecektir.

Fiziksel Sunucu Hizmetleri

1: Kiralanan veya Barındırma Hizmeti Alan Fiziksel Sunucularda Kesinlikle Ücretli veya Ücretsiz Yedek Alınmamaktır.

2: Tüm Yedekleme Sorumluluğu Sunucuyu Kiralayan veya Barındıran Kullanıcıya Aittir, Firmamız Olası Bir Durumda Kesinlikle Sorumluluk Kabul Etmeyecektir.

Ödeme Süresi 14 Gün Geçen Hesaplar Sunuculardan Silinmektedir. Bu Sebeple Ödeme Süresi Geçen ve Silinen Hesapların Alınan Yedekleri Dahil Sunuculardan Silineceği İçin, Hizmet Süresi Sonunda Müşteriler Kesinlikle Yedek Talep Edemezler. Bu Sebepten Olası Bir Maduriyette Firmamız Kesinlikle Sorumlu Tutulamaz.

Genel Kullanım Koşulları

 

1- Hosting Kullanım Koşulları

1.1: E-Posta gönderim limiti 100 Adet / Saat ve 500 / Günlük kadardır. odeaweb.com saatlik gönderimlerde değişikliğe gidebilir.

1.2: Müşteri tarafından alınan yedekler 15 gün süreyle sunucuda barındırılır ve daha sonra sistem tarafından otomatik olarak kaldırılabilir.

1.3: Paketler dosya paylaşımı, dosya/veri deposu, indirme merkezi veya yedekleme alanı gibi web hosting kavramına aykırı düşecek amaçlar için kullanılamaz.

1.4: Paketler toplu / spam e-posta gönderimleri için kullanılamaz. odeaweb.com gerekli gördüğünde saatlik gönderimlerde kısıtlamaya gidebilir.

1.5: Müşteri sahip olduğu verileri yedeklemekle yükümlüdür. Olası veri kayıplarından firmamız sorumlu tutulamaz.

1.6: Yedekleme için iyi niyet kotası 5 GB' dır. 5 GB aşan verilerde yedekleme garantisi sunulmamaktadır.

1.7: Ücretsiz site taşıma hizmeti için %100 taşıma garantisi verilememektedir.

1.8: Sınırsız özellikler iyi niyetli kullanım esasına dayanmaktadır. Buradaki amaç müşterilerimizin herhangi bir limite takılmadan iyi niyet çerçevesinde paketlerini kullanmalarıdır. Paketlerde bu esasa bağlı CPU limiti uygulaması mevcuttur. İyi niyet aylık trafik kullanım kontrol noktası 50GB'dır. İyi niyet disk kullanım kontrol noktası 10GB'dır.

1.9: Paketlerimizde aksi belirtilmedikçe CPU kullanım limiti bir işlemci çekirdeğinin %100' ü kadardır. Belirli paketlerde bu oran %400' e kadar çıkabilmektedir.

1.10: Hosting paketlerimizde aksi belirtilmedikçe dosya adedi limiti (inode limit) 200.000 dir.

1.11: Tüm hosting paketlerinde eş (park/alias) domainler sadece mevcut web sitesinin eş yayını için kullanılabilir. Web sitesi yayını dışındaki kullanımlarda (posta vb.) Odeaweb ilgili servisleri haber vermeksizin askıya alabilir.

1.12: Hosting hizmetlerinde kullanılan Addon/ Alias / Eş / Park alan adları kullanıcı hesabında alan adı hizmeti olarak kayıtlı ise kullanılabilir. Kendisine ait olmayan veya farklı bir firma üzerinde kayıt edilmiş alan adlarının kullanılması durumunda alan adı kullanım hakkının ispatı kullanıcıya aittir. Odeaweb gerekli gördüğü durumlarda bu ek alan adlarının yayını durdurabilir, hosting hizmetinden kaldırabilir.

1.13: Paylaşımlı hosting altyapısında kontrol panel üzerinde sağlanan php fonksiyonları dışında ek bir fonksiyon sağlanamamaktadır. Standart uygularımın (Wordpress, Opencart vb.) üzerine 3. parti modül kurmak isteyen kullanıcılarımızın bu fonksiyonları kontrol ederek uygulamaları kurması gerekmektedir.

1.14: Paylaşımlı hosting altyapımızdan hizmet alan kullanıcılarımızın SSH erişim hakkı bulunmamaktadır.

1.15: Paylaşımlı hosting altyapılarımızda php fonksiyonu olan exec, escapeshellarg, popen, proc_open fonksiyonlarının kullanılmasına izin verilmemektedir.

1.16: odeaweb.com belli aralıklarla kaynak kullanımını (CPU, dosya adedi / boyutu, MySQL, MSSQL, Trafik, Disk kullanımı vb.) takip edebilir ve müşteriden kaynaklarını düşürmesini isteyebilir. Paket limitlerinin veya iyi niyetli kullanım esaslarının aşıldığı durumlarda sistem otomatik olarak limitleme, durdurma, özel bir sayfaya yönlendirme veya sınırlandırma işlemi gerçekleştirebilir.

1.17: odeaweb.com, kaynak kullanımlarına veya sunucu performansı gibi kriterlere bağlı olmaksızın gerekli gördüğünde kullanıcıya haber vermeden aktif paketler için; IP, sunucu ve altyapı değişikliği yapabilir.

1.18: Kampanya, promosyon, indirim, ücretsiz ek süre vb faydaların kullanımı aksi belirtilmedikçe, firma ve kişiye özeldir. Farklı isim, eposta veya telefon vb kayıtlar üzerinden oluşturulmuş hesaplardan sağlanan faydanın, belirlenen kurallar çerçevesinin dışında kullanımının tespit edilmesi durumunda Odeaweb haber vermeksizin ilgili hesabı ve hizmeti askıya alabilir, kullanıcıdan ilgili faydadan oluşan farkın ödenmesini talep edebilir.

1.19: Her hesabın tek yönetici hesabı bulunur. Bir kullanıcı, farklı veya benzer isim veya bilgiler ile hesaplar açması durumunda, Odeaweb haber vermeksizin ilgili hesapları ve hizmetleri askıya alabilir. Hesaplara erişimi kapatabilir.

1.20: odeaweb.com'un neden göstermeksizin her zaman hizmeti sonlandırma ve iade hakkı vardır.

1.21: odeaweb.com, hosting paketlerinde ve bu paketleri etkileyen maddelerde ve tüm diğer unsurlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

1.22: E-Posta mailbox kotası 2 GB / Hesap ile sınırlıdır.

2- Kayıt / Transfer Edilmesine İzin Verilmeyen Domainler

Aşağıda sıralanan maddelere uymayan domainlerin kayıt, transfer edilmesine veya sunucularımızda barındırılmasına izin verilmemektedir. Bu kurallara uymadığı tespit edilen domainler önceden uyarı yapılmaksızın silinebilir.

2.1: 5651 No'lu i·nternet ortaminda yapilan yayınların düzenlenmesi· ve bu yayınlar yoluyla i·şlenen suçlarla mücadele edi·lmesi· hakkında kanuna uygun olmayan domainler

2.2: Ticari banka isimleri (garantisube, ypkrdsube, akbanksube vb.)

2.3: Kredi kartı / fatura ödeme noktası isimleri (kartode, faturaode vb.)

2.4: Çeşitli online oyunları referans alan isimler (Metin2, mt2 vb.)

3- Kullanımına İzin Verilmeyen İçerikler

Aşağıda sıralanan sitelerin / içeriklerin sunucularımızda barındırılmasına izin verilmemektedir.

3.1: 5651 No'lu i·nternet ortaminda yapilan yayınların düzenlenmesi· ve bu yayınlar yoluyla i·şlenen suçlarla mücadele edi·lmesi· hakkında kanuna uygun olmayan içerikler

3.2: Toplist Siteleri

3.3: IRC Scriptleri / Botlar

3.4: IRCD (IRC Sunucuları)

3.5: Proxy Scriptleri / Anonimleştiriciler

3.6: Phising/oltalama ya sebebiyet verebilecek içerikler

3.7: Resim Scriptleri (Photobucket veya Tinypic gibi)

3.8: Otomatik Sörf / PTC / PTS / PPC Siteleri

3.9: IP Tarayıcılar

3.10: Bruteforce Programları / Scriptleri / Uygulamaları

3.11: E-Posta Bombalayıcılar / Spam Scriptleri

3.12: Banner Dönüşüm Ağları (Ticari banner dönüşüm siteleri)

3.13: Dosya Yükleme / Mirror Scriptleri (Rapidshare, Hotfile gibi)

3.14: Ticari Ses / Radyo yayını yapan siteler

3.15: Haciz / Banka borç senetleri

3.16: Yüksek faiz programları (HYIP) veya ilişkili siteler

3.17: Yatırım siteleri (FOREX, E-altın borsası, İkinci Hayat/Linden Borsası, Ponzi, MLM / Saadet Zinciri)

3.18: Karta para yükleme siteleri

3.19: Devlet tarafından kontrol edilen maddelerin satışı için gerekli izinlerin bulunmaması

3.20: Yüksek faizli bankacılık programları

3.21: Loto / Kumar Siteleri

3.22: MUDs / RPGs / PBBGs

3.23: Hacker odaklı siteler / arşivler / programlar

3.24: Yasadışı aktiviteleri teşvik eden siteler

3.25: Warez / korsan / yasa dışı içerikleri dağıtan veya bağlantı veren forumlar veya diğer internet siteleri

3.26: Banka borç senetleri ve bu senetlerin takas programları

3.27: Sahte Siteler (aa419.org & escrow-fraud.com adreslerinde belirtilenler dahil ancak kısıtlamayan şekilde)

3.28: Mailer Pro vb eposta marketing / gönderim siteleri

3.29: Butona tıklayarak mail gönderme yazılımları

3.30: Canlı spor müsabakalarının yayınlanması (UFC, NASCAR, FIFA, NFL, MLB, NBA, WWE, WWF vb.)

3.31: Otomatik arkadaşa gönder yazılımları

3.32: Anonim veya toplu SMS gönderme uygulamaları

3.33: Bitcoin Vb. Madencileri, Takas, Değişim, Ticareti ile ilgili siteler

3.34: PayDay Borç siteleri (PayDay borçları veya borç ortaklıkları ile ilgili programlar)

3.35: Çocuk pornografisi ve diğer pornografiler

Çocuklara ve yaşı küçüklere potansiyel olarak zarar verebilecek çocuk pornografisi dahil diğer tüm içerikler kesinlikle yasaktır. Çocuk pornografisi veya bağlantılarını içeren herhangi bir web sitesinin, bildirim olmaksızın derhal yayını durdurulacaktır.

3.36: Herhangi bir web hosting yada reseller hesabında 15 dakikadan kısa süreli cron job çalıştırılması yasaktır

3- Politikalar

1: Tüm kullanıcılarımıza sorunsuz ve yüksek standartlarda hizmet sağlamak en büyük önceliğimizdir. Paket detaylarında sözü edilen kurallar ve limitler bu öncelik kapsamında belirlenmiştir. Buna göre; disk, trafik, CPU ve diğer kaynakların tüketimlerinin ana sistemimizi ve bu sistemi paylaşan kullanıcılarımızı herhangi bir şekilde olumsuz yönde etkileyecek düzeyde olmasına izin verilmez.

2: Bireysel ve kurumsal tüm kullanıcılarımız sağlıklı bir e-posta hizmeti kullanma hakkına sahiptir. Spama karşı sahip olduğumuz sıfır tolerans politikamız gibi aldığımız diğer tüm önlemler bu hizmetin sürekliliğini sağlamak üzeredir.

3: Hangi hizmete sahip olursa olsunlar verilerinin kullanıcılarımız için değerli olabileceginin farkındayız. Ancak bu degerin ne kadar oldugunu bilemeyiz. Kullanicilarimizdan bu degerin hosting hizmet bedelinin aylik degerinden daha fazla olmasi durumunda bize bildirmelerini bekleriz. Bu nedenle kullanicilarimizin yedekleme hizmeti alsalar dahi duzenli olarak bilgisayarlarina sitelerinin yedegini almasini tavsiye ederiz. Her kullanıcımızın, aldığı hizmet ne olursa olsun yedek alma sorumluluğunun %100 kendisine ait oldugunu bilmesini isteriz. Olası veri kayıpları durumunda bizden ek yedekleme hizmeti satın alınmamış olsa dahi, elimizde sistem hatalarına karşı alınmış yedeklerin mevcut olması halinde bu yedekleri kendileriyle paylaşmaktan mutluluk duyarız.

4: Paketlerimizin ve paketlerin sahip olduğu kaynakların, limitlerin her zaman iyi niyetli kullanım esasına dayalı olarak kontrol edildiğini, tüm işlemlerin yine bu esas göz önünde bulundurularak gerçekleştirildiğini belirtmek isteriz.

5: Herhangi bir çalışanımıza hakarette bulunmak/kaba davranışlar sergilemek, hesabınızın/aldığınız hizmetin/hizmetlerin askıya alınmasına/sonlandırılmasına sebebiyet verecektir. Böyle bir durumda, herhangi bir iade yapılmaksızın üyeliğiniz sonlandırılacak ve sözleşme feshedilecektir.

Hizmet Sözleşmesi:

 

Neşeli Web'den herhangi bir Hizmet(ler) satın almadan önce bu Hizmet Şartlarını okumanız önemlidir.

1 - Taraflar

1.1 Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan Neşeli Web & Web Tasarım & Yazılım ve Geliştirme Hizmetleri firması (“Neşeli Web” olarak anılacaktır.) ile yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi / kurum (“müşteri” olarak anılacaktır.) arasında Neşeli Web'e ait olan https://neseliweb.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (“site” olarak anılacaktır.) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ve hizmet genel kullanım şartları ile imza altına alınmış sayılacaktır.

1.2 Taraflar işbu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

2 - Konusu

2.1 İşbu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarda kayıt işleminde beyan etmiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Neşeli Web’e ödeyeceği ücretleri ve bu hizmetlerin kullanım şeklini düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.

2.2 Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olurken beyan edilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşterinin / üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.

3 - Sorumluluklar ve Müşteri Yükümlülükleri

3.1 Neşeli Web, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile Neşeli Web ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.

3.2 Ödeme şekli, KDV farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık, 3 aylık, 6 aylık, yıllık, 2 yıllık veya 3 yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Neşeli Web tarafından bildirilecektir.

3.3 Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra Neşeli Web, müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin tüm kullanıcı adları ve şifreleri müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hizmetlere ait erişim bilgilerinin sorumluluğu müşteriye iletilmesinin ardından müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır.

3.4 Müşteri aldığı hizmet yada hizmetler dahilinde Neşeli Web tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hizmetlerinden faydalanırken Neşeli Web tarafından yayınlanan her türlü ihtar yada bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu ücretsiz ve limitsiz olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya limitli yada limitsiz olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz. Bu sözleşmeye ek olarak hizmet kullanımına "genel hizmet şartları" esastır.

3.5 Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.

3.6 Müşteri aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.

3.7 Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İşbu konuda doğabilecek sorunlardan Neşeli Web’e herhangi bir kusur iletilemez. Neşeli Web sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. Neşeli Web kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya Neşeli Web’in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir. Neşeli Web hukuka aykırılık eden fiilleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.

3.8 Neşeli Web, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin içeriklerinden, bu içeriklerin hatalı / kötü niyetli kullanımından ayrıca gönderilip alınan e-posta verilerinden doğabilecek maddi veya manevi zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Tüm verilerin yedekleme ve saklama yükümlülükleri müşteriye aittir. Neşeli Web, hizmetlerinde meydana gelebilecek olan kesinti veya veri kaybı gibi durumlar halinde oluşabilecek hatalardan, maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz.

3.9 Neşeli Web, müşteriye ait yedeklerin düzenli tutulması için gerekli özeni ve ehemmiyeti gösterecektir, fakat bu konuda yaşanabilecek sorunlardan dolayı müşterinin uğrayacağı veri kayıplarından sorumlu tutulamaz. Müşteri kendi verilerini düzenli olarak kaydetmek ile yükümlüdür.

3.10 Neşeli Web, vermiş olmuş ürün ve hizmetlere özel kullanım şartlarını ürün ve hizmete özel hazırlanmış web sayfasında belirtmektedir. Müşteri, bu hizmetlerden herhangi birini satın aldığında o hizmete ait şartları da kabul etmiş sayılır.

3.11 Neşeli Web vermiş olduğu ürün ve hizmetlerde özellik ve fiyat olarak zaman içinde değişikliğe gidebilir.

3.12 Müşteri, almış olduğu hizmetleri diğer kullanıcılara zarar vermeyecek şekilde kullanmakla yükümlüdür. Neşeli Web bu tür kullanımların tespitinde müşteriyi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.

3.13 Müşteri, kullandığı hizmetlerde Limitsiz olarak belirtilen tüm kaynakların iyi niyet ve genel kullanım şartlarına uygun şekilde kullanması durumunda limitsiz olduğunu kabul ederek hizmetine devam eder. Sunucu kaynaklarının aşırı kullanımı veya kaynakların amacı dışında kullanımı gibi durumlar olması durumunda Neşeli Web müşteriyi uyarıp düzeltilmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir. Bu amacı dışında kullanımlar "genel hizmet şartları"nda belirtilmiştir.

3.14 Neşeli Web, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş alan adı kayıt işlemlerini yürütecektir. Kayıt edilen ve sipariş ile kabul edilen kayıt talebi ile ücreti ödenen alan adının sahibi müşteridir. Neşeli Web bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda alan adı üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından alan adı üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini kontrol panel üzerinden en kısa sürede yapacaktır.

3.15 Alan adı kayıt, yenileme veya düzenleme işlemleri 3. parti yazılımlar veya manuel işlemler aracılığı ile yapılmaktadır. Bu tür işlemlerden kaynaklanabilecek hatalarda kullanıcının hatayı fark etmesi veya tarafına ana yazman firma tarafından uyarı yapılması durumunda müşteri bu bildirimleri Neşeli Web ile paylaşmakla yükümlüdür. Aksi halde oluşabilecek aksaklık, ziyan veya kayıplardan Neşeli Web sorumlu değildir.

3.16 Alan adı kayıt hizmetlerinde, whois bilgisi değiştirme ve doğruluğunun sorumluluğu, alan adı tescil şifresi sorumluluğu, transfer kilidi sorumluluğu müşteriye aittir.

3.17 Neşeli Web, alan adı kayıt ve transfer hizmetlerinde sağlama şartlarını ve fiyatlarını bilgi vermeksizin değiştirme hakkına sahiptir. Bu düzenlemeler mevcut kayıt edilmiş alan adlarının bir sonraki yenileme fiyatlarını etkileyebilir. Müşteri yenileme yapmak istemez ise veya yenilemeyi farklı bir şirket üzerinden yapmak isterse bu durumda Icann ve Trabis'in koymuş olduğu kurallar çerçevesinde işlem yapma hakkına sahiptir.

3.18 Neşeli Web, alan adı hizmetlerinde yenileme süreçlerini zamanında gerçekleştirmeyen müşteriler için alan adlarını süre bitimi itibari ile askıya almaktadır. Bu askı süreci alan adının üreticisinin belirlediği zamana göre değişir. Bu süre zarfında alan adını satın alan müşteri yıllık yenileme bedelini ödeyerek alan adını yenileyebilir ve tekrar geri alarak kullanım hakkını kazanabilir. Alan adı bu süre içerisinde yenilenmediği durumlarda alan adı REDEMPTION PERIOD'a düşecektir. Bu süreçte alan adını tekrardan almak isteyen eski müşteri değeri alan adı uzantısına göre değişmekle birlikte ortalama 95 + %18 KDV Amerikan Doları olan ceza ücretini ödeyerek geri alabilir. Redemption period sonrasında alınmayan alan adlarında artık süreç ana yazman şirketin insiyatifine geçmekte olup bu süreç sonrasında alan adının Neşeli Web üzerinden geri alınması mümkün olmamaktadır.

3.19 Alan adı hizmetleri satılan bir ürün değil, ücreti ödendiği süre boyunca kullanım hakkı alınan bir hizmet şeklidir. Bu nedenle alan adının bitiş süreleri içerisinde ücretinin ödenmemesi durumunda bu hak başka bir kişiye geçebilir.

3.20 Müşteri, kendisine ayrılmış olan sunucu üzerinden toplu e-posta gönderimi (spamming), phishing ile dolandırıcılık yapılması, iç veya dış ağlara saldırı ve benzeri yasadışı veya Neşeli Web’in veri tabanını kötü yönde etkileyecek durumlarda, ayrıca bir ihtara gerek kalmaksızın hizmetlerin Neşeli Web tarafından devre dışı bırakılacağını ve o tarihe kadar ödemiş olduğu ücretlerin hiçbir şekilde kendisine iade edilmeyeceğini ve asgari sözleşme bedeli kadar cezai şart ödemeye tabi olabileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Müşteri, bu sorumluluk dahilinde T.C. yasalarına, BTK’nın (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumun’un) düzenleyici işlemlerine, Neşeli Web’in koyduğu ve koyacağı kurallara uymak zorundadır.

4 - Süre

4.1 İşbu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin Internet ortamından Neşeli Web’e iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.

4.2 Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.

4.3 Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (Ücret hususunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)

5 - Ücret

5.1 İşbu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV dahil değildir.

5.2 Neşeli Web önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri işbu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder. Değişikliğe etken olan sebepler enflasyon, donanımsal ürünlerin fiyat artışı, lisans ücretlerinin artması ve döviz kurudur.

5.3 Ödemenin gecikmesi durumunda Neşeli Web faizlendirme uygulamaz ama uygulama hakkını saklı tutar.

5.4 Neşeli Web, müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.

5.5 Sipariş esnasında belirtildiği gibi alan adı kayıt işlemlerinde geri ödeme yapılmaz.

5.6 Hizmet süresi sona ermiş olan ya da iptal edilmiş olan hizmetin yedekleri ilgili paketin asgari ücreti ödenmeden müşteriye teslim edilmez ya da sistemde tekrar geri yükleme yapılmaz.

6 - Askıya Alma

6.1 Ödeme konusunda problem yaşanması durumunda Neşeli Web, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü durdurma hakkını saklı tutar.

6.2 Sunucular üzerinden toplu mail gönderimi kesinlikle yasaktır. SPAM olarak adlandırılan reklam mail gönderimi tespit edildiği anda işlem durdurulur ve hizmet geçici olarak ile askıya alınır.

6.3 Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenliği müşterilerimize aittir. Okuma ve yazma izninden ve benzeri gibi izinlerden kaynaklanabilecek yada yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir şekilde şirketimiz sorumlu değildir.

6.4 Paylaşımlı hizmetlerde (Web Hosting, Bayi Hosting) askıya alma süreci son ödeme tarihini geçen "3", Sanal Sunucu ve Kiralık sunucularda son ödeme tarihini geçen süre itibari ile yapılmaktadır. Alan adlarında askıya alma süreci olmamakla beraber genel hükümleri 3.15 ve 3.19 maddeleri dahil olarak ilgili alanda belirtilmiştir. Hizmetlerin iptal süreci 7 gündür. Alan adlarında ise bu süre ICANN ve Trabis tarafından belirlenmektedir.

6.5 Diğer tüm kullanım şartları "genel hizmet şartları" sözleşmesinde detaylı olarak belirtilmiştir.

6.6 Askıya alma tarihinde ya da askıya alındıktan sonra ki süreçte web hosting hizmetlerinde DNS adresleri farklı bir web sitesine yönlendirildiyse Neşeli Web hizmeti iptal edip sunucudan silebilir. Bu süreç sonrasında herhangi bir dosya ya da yedek FiBu sorumluluğunda değildir.

7 - Fesih

Müşteri işbu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde, kayıt olurken beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 3 günden fazla devam etmesi halinde, Neşeli Web hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.

Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğine, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

Müşteri hiçbir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek yada müşteri kontrol panelinden hizmet iptal talebi gönderme şartı ile işbu sözleşmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir.

Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından feshedilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

8 - İletişim ve Bilgi Adresleri

8.1 Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgah olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir. İşbu adreslere ait değişiklikler bize yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.

8.2 Neşeli Web sözleşme süresi içinde müşterini kayıt olurken beyan ettiği e-mail adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

9 - Ücretin Ödenmesinde Temerrüde Düşülmesi

9.1 Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda Neşeli Web faiz uygulamaz ama dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %15 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizini ödemeyi beyan ve kabul eder.

9.2 Müşteri, işbu sözleşmeden doğan her tür alacak için Neşeli Web’in dava yada icra takibi açması halinde de aylık %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.3 Müşteri, işbu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde Neşeli Web'in teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen mahkemelerce teminat istendiğinde, bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.4 Müşteri ödemesini uyarılara rağmen 5 (beş) gün içerisinde yapmaz ise Neşeli Web hizmeti askıya alma hakkını kendinde saklı tutar. Neşeli Web ödemesi yapılmamış, iptal edilmiş ve silinmiş hizmetlerden sorumlu tutulamaz.

9.5 Ek olarak fiziksel ve sanal sunucu kiralama servislerinde; hizmet bitiş tarihini takip eden takvim günü içerisinde hizmet yenileme bedellerine ilişkin ödemenin yapılmaması ve/veya tahsilatların gerçekleştirilememesi durumunda ilgili servisler duraklatılır. Hizmet bitiş tarihini takip eden 6 (altı) gün içerisinde hizmet yenileme bedellerine ilişkin ödemenin yapılmaması ve/veya tahsilatların gerçekleştirilememesi durumunda da ilgili hizmete ilişkin tüm veriler güvenlik gereği silinerek hizmet otomatik olarak kapatılır, iptal edilir. İptal edilen hizmetlerde veri kaybından dolayı Neşeli Web sorumlu tutulamaz.

10 - Gerçekleştirilmesi Yasak Aktiviteler

Aşağıdaki aktivitelerin HİZMET SAĞLAYICI servislerini kullanarak gerçekleştirilmesi kesinlikle yasaktır. HİZMET SAĞLAYICI’nın içeriği denetleme sorumluluğu bulunmamakla birlikte, bu aktiviteleri gerçekleştirildiğinin tespiti halinde kullanıcılara ait servisleri durdurma, kısıtlama veya tamamen sonlandırma hakkını saklı tutar.

10.1 Yasak aktiviteler, aşağıda sayılanlar da dahil olmak ve fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere kanunen suç sayılan her türlü eylem ve davranışı kapsar.

a. Spam gönderimi
Spam alıcının isteği dışında toplu ve/veya ticari amaç taşıyan mesajların internet yolu ile gönderimidir. Spam gönderimi, HİZMET SAĞLAYICI’nın ticari itibarını ve güvenilirliğini zedelediği gibi aynı zamanda sistemlerinin aşırı yüklenmelere mağruz kalmasına ve müşterilere sağlanan servislerin kalitesinin düşmesine neden olabilecektir. HİZMET SAĞLAYICI’dan ilgili servisleri alanlar Spam gönderimi yapamazlar, sistemlerini Spam gönderimini kolaylaştıracak şekilde korumasız ve 3. Kişi/kurumların kullanımına açık şekilde çalıştıramazlar.

b. Fikir ve Sanat Eserlerine, Özel Hayat ve Şahıs Haklarına Yönelik Suçlar
Kişi veya kurumlara ait fikri ve sınai haklara karşı işlenebilecek ve “Fikir ve Sanat Eserleri Yasası”, “Markalar Yasası”, “Türk Ticaret Yasası”, “Patent Haklarının Korunması Hakkında Yasa” ve ilgili diğer mevzuat kapsamında suç teşkil edecek dayranışlar ile özel hayatın gizliliği ve şahıs haklarına yönelik suçlar bu kapsamdadır.

c. Phishing Saldırıları
Phising kullanıcıların sahte internet sayfaları ve elektronik posta yoluyla kandırılarak kullanıcılara ilişkin kimlik bilgileri, kredi kartı bilgileri, banka hesap numaralarından bu hesaba ait internet şifresine kadar bir çok özel bilginin ele geçirilmesidir.

d. Diğer Bilgisayar ve Ağlara Yasa Dışı Yollarla veya Yetkisiz Erişim
Başkalarına ait bilgisayar, kullanıcı hesabı veya ağlara yetkisiz ya da yasa dışı yollarla erişmeye çalışmak (hacking) ve sistemlere yasadışı veya yetkisiz olarak ulaşmayı sağlayacak diğer aktiviteler (port scan, stealth scan vb.)tır.

e. Virüs, Kurtçuk, Truva Atı vb. Zarar Verici Datığım İle İlgili Aktiviteler İnternet virüsleri, truva atı gönderimi veya pinging, flooding, mailbombing gibi diğer kullanıcıların HİZMET SAĞLAYICI ağını veya buna bağlı diğer ağ, system, servis veya cihazı kullanmalarında aksamaya neden olabilecek aktiviteler.

f. Paylaşımlı Sunucularda Aşırı Kaynak Kullanımı
Hosting servisleri kapsamında HİZMET SAĞLAYICI’nın paylaşımlı donanımsal platformlar üzerinden verilen servisleri bulunmaktadır. Bu servis kapsamında yayında olan bir web sitesinin aşırı yoğun trafik yaratması ya da aşırı kaynak kullanımı, e-mail hosting servisi kapsamında kullanılan e-mail adreslerinden yoğun e-mail gönderimi ve/veya alımı yapılması, paylaşımlı hosting servisi kapsamında kullanılan sanal sunucunun aşırı işlemci kullanması veya aşırı trafik yaratması durumlarında, aynı donanımsal platform üzerinden servis alan müşterilerin servislerinin olumsuz etkilenmemesi için HİZMET SAĞLAYICI önceden bilgilendirme yapmaksızın kısa sureli veya süresiz hizmet durdurma hakkını saklı tutar.

11 - Sözleşmenin Geçerliliği ve Aykırılık Feshi

11.1 Müşterinin online başvurusu esnasında onayladığı bu sözleşmede zaman içerisinde gerçekleşecek değişiklikler, web sitesinde yayımlanarak ve/veya e-mail yolu ile müşteriye bildirilecektir. Müşteri, Neşeli Web’in servislerini kullanmaya devam ederek, değişen sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılacaktır.

11.2 Müşteri sözleşmeyi alınan hizmetin sitede belirtilen yenileme tarihine kadar istediği anda bildirmesi yolu ile yada müşteri kontrol paneli üzerinden iptal talebini iletmesi ile sonlandırabilir.

11.3 Aşağıdaki sebeplerden dolayı sözleşme Neşeli Web tarafından ihbara gerek kalmaksızın tek taraflı olarak fesh edebilecektir.

a. Neşeli Web’in yazılı mutabakatı alınmadan müşterinin alınmakta olduğu hizmetleri veya bu sözleşme ile kendisine tanınan hakları tamamen veya kısmen devretmesi

b. Müşteri aleyhine iflas kararı alınması veya ödemelerini tatil edilmesi

c. Müşteri’nin madde 9.1 de öngörüldüğü üzere, Neşeli Web tarafından sağlanan hizmetlerin bedelini ödemekte temerrüde düşmesi.

d. Müşterinin bu sözleşmede veya “genel hizmet şartlarında” belirtilen şartları ihlal etmesi durumunda, Neşeli Web, müşteriye sağlanan hizmetleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve/veya sözleşmeyi fesih edebilir. Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.

12 - Uyuşmazlıkların Çözümü ve Yetkili Mahkeme

12.1 İşbu sözleşme bununla birlikte 11 ana madde ve alt başlıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma; siparişin siteden Neşeli Web'e gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). Neşeli Web gerek gördüğü takdirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkarabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Neşeli Web bu değişiklikleri müşterilerine e-posta ile bildirir ve müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

12.2 İşbu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde Alanya/Antalya Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

Gizlilik Sözleşmesi

 

1- Bilgilendirme

Bu gizlilik ilkeleri Odeaweb tarafından gizlilik konusundaki sorumluluklarının tespiti için hazırlanmıştır. Aşağıdaki maddeler odeaweb.com web sitesi üzerindeki bilgi toplama ve dağıtımı işlemlerinin kurallarını içermektedir.

IP adresinizi sunucularımızdaki sorunların giderilmesi ve internet sitemizi yönetmek için kullanacağız. IP adresiniz, sizi ve alışveriş sepetinizi tanımak ve açık demografik bilgilerinizin toplanması için kullanılacaktır. Sitemizin müşteri veri tabanına kayıt formunda kullanıcılarımız, iletişim bilgileri (isim, adres, telefon, e-posta adresi vb) gibi istenilen tüm bilgiler belirtmelidir.

Bu formda aldığımız iletişim bilgilerini kullanıcılarımızın işlemleri için alan adı bilgilerinde, acil durumlarda ve faturanızın teslimatında kullanmaktayız. Kullanıcılarımız isteklerine bağlı olarak sistemimizden kayıtlarını sildiremezler. Alınan finansal bilgiler satın alınan ürün ve hizmetlerin bedelinin tahsil edilmesinde ve diğer gerek duyulan durumlarda kullanılacaktır. Kişiye özel bilgiler kullanıcılarımızın sisteme girişlerinde ve diğer gerektiği durumlarda kişinin kimliğinin doğrulanmasında kullanılacaktır. İstatistiki bilgiler ve profil bilgileri ayrıca sitemizin içinde de toplanmaktadır. Bu bilgileri istenilen tüm durumlarda kullanılabilir. Bu bilgiler ziyaretçi hareketlerinin izlenmesi, kişiye özel içerik sağlanması durumlarında kullanılacaktır. Kesinlikle 2. Şahıslarla paylaşma sağlanmaz. Hukuki durumlarda sadece ilgili hukuki birimler ile paylaşılır.

Sitemiz içerisinde başka sitelere de bağlantılar bulunmaktadır. www.odeaweb.com adlı web sitemiz diğer sitelerin gizlilik politikaları ve içeriklerinden sorumlu değildir.

2- Güvenlik

Sitemizde bilgi kaybını, bilginin izin verilmeyen kullanımını ve izinsiz değiştirilmesini engellemek için firmamızca uygulanan güvenlik önlemleri bulunmaktadır. Bu güvenlik önlemleri şunlardır;

1- SSL Güvenlik Sertifikası ile kredi kartı tahsilatı sayesinde Comodo ile şifreli olarak kredi kartı bilginiz bankamıza iletilir.

2- Kredi kartı numaranız kesinlikle kaydedilmez. İşlem yaptığınız anda kullanılan kart numaranızı biz de bilmeyiz. Sadece siz ve bankamız arasında olan bu işlem bizim sitemiz üzerinden olsa da işlem sırasında kredi kartınız sizin ile bankamız arasında bir sırdır.

3- Sitemiz dünya standardı olan Windows 2020 Server ve/veya Linux teknolojisi ile çalışmaktadır. Bilinen en son korumalar yüklenmiş ve bir aksiliğe imkan vermemek için devamlı takip edilmektedir.

3- Düzeltme / Yenileme

Kullanıcılarımız sitemizde kayıtlı olan tüm bilgilerini dilediğinde değiştirme hakkına sahip değillerdir. Sipariş geçildikten sonra herhangi bir şekilde bilgiler değiştirilemez veya silinemez.

Destek Yükümlülükleri

 

Odeaweb teknik destek hizmetini sunulan hizmetlerin gerekliliği ve sürekliliği bağlamında 7 gün 24 saat 365 gün kesintisiz olarak sunmaktadır. Türkiye saatine (GMT+3) göre hafta içi ve hafta sonu 09:00 ile 18:00 saatleri arasında normal teknik destek ekibi, bu saatler dışında ise nöbetçi teknik destek personeli sistemiyle bu sürekliliği sağlamaktayız.Vermiş olduğumuz teknik destek hizmeti bazı süreç ve şartlar çerçevesinde sunulmaktadır. Bu süreç ve koşullar aşağıdaki gibidir.

Paylaşımlı Hizmetler (Web Hosting ve Bayi Hosting Çeşitleri)

Bayi hosting müşterilerimizin müşterilerine teknik destek sunulmamaktadır, bayi hosting müşterilerimiz kendi müşterilerine teknik destek vermek zorundadır. Eğer bayi hosting müşterimizin müşterisi firmamız ile teknik destek almak için herhangi bir kanaldan iletişim kurarsa, teknik destek hizmetini kimden ve nasıl alabileceği konusunda kendisini ve bayi hosting müşterimizi bu konuda bilgilendireceğiz. Teknik destek için web sitemiz üzerinden destek biletleri sadece bayi hosting müşterisi tarafından gönderilebilir ve tarafımızca dikkate alınır.

Müşterilerimizin web sitelerindeki yazılımsal problemler konusunda teknik destek verilmemektedir. Bu teknik desteği verme kararı o an çalışma saatleri içerisinde olan ve destek biletine bakan teknik destek uzmanlarımızın insiyatifinde olan bir durumdur. Sadece yazılım üzerinde ufak birkaç karakter hatası (; gibi), syntax hataları bu çerçevede giderilebilir.

Wordpress vb. çok sık kullanılan CMS sistemlerin kurulumu firmamız tarafından yapılabilir ama tema kurulumu, eklenti kurulumu ve buna bağlı ayarlar müşterilerimizin sorumluluğundadır. Sistem gereksinimi ya da limitler nedeniyle müşterimiz bunları yükleyemiyor ise inceleme yapılarak çözüm üretilebilir.

Bilgisayar, tablet ve cep telefonlarına e-posta hesap kurulumu müşterilerimizin sorumluluğundadır. Teknik destek ekibimiz bu kurulum için doğru ayarları ve nasıl yapılacağı konusunda makaleyi müşterimize iletmek ile mükelleftir. İnisiyatif kullanılarak yardımcı olunabilir.

Sanal ve Fiziksel Sunucu Hizmetleri

VPS, VDS, bulut ve fiziksel sunucu hizmetlerinde teknik destek kapsamı; hizmetin kurulumu, taşınacak sitelerin varsa taşınması ve sunucunun teslimat öncesi optimum ayarlarının yapılması şeklindedir. Teslim edilmesinden sonraki süreçte yönetimsel teknik destek sağlanmamaktadır. Sunucu içerisindeki servisler, yazılımlar, özel konfigürasyonlar ve eklentiler müşterilerimizin sorumluluğundadır. Sunucu yönetim işlemi teknik destek ekibimizde yapılacaksa SLA hizmeti satın alınmalı ya da yönetim destekli hizmetlerimizden biri tercih edilmelidir. Sunucu hizmetleri üzerinde teknik desteği verme kararı o an çalışma saatleri içerisinde olan ve destek biletine bakan teknik destek uzmanlarımızın insiyatifinde olan bir durumdur.

Diğer Koşullar ve Bilgiler

Odeaweb teknik destek ekibi, teknik destek bileti üzerindeki yazışmalarda anlaşılması güç bir durum olduğunda, KVKK kapsamında müşterimizle gerektiği takdirde daha sağlıklı bir iletişim kurma adına telefon üzerinden irtibat kurabilir.

Odeaweb teknik destek ekibi, destek bileti veya telefon üzerinden hakaret, küfür vb. gibi durumlarda destek biletini veya telefon konuşmasını sonlandırma ve destek hizmetini sonraki süreçte kalıcı olarak sunmama hakkına sahiptir.

Çerez Politikamız

 

Neşeli Web olarak, sizinle ilgili bilgileri nasıl topladığımız ve kullandığımız hakkında net ve açık olmamız gerektiğini düşünüyoruz. Şeffaflığı sağlamak adına, bu politika çerezleri nasıl ve ne zaman kullanacağımız hakkında ayrıntılı bilgi sunmaktadır. Bu çerez politikası, bu politika ile bağlantılı olan veya atıfta bulunarak kapsayan Neşeli Web ürünleri veya hizmetleri için geçerlidir.

Neşeli Web çerezleri kullanıyor mu?

Gizlilik Politikamızda da tarif edildiği üzere, Neşeli Web'i kullanan herkesin mümkün olan en iyi deneyime sahip olmasını temin etmek amacıyla çerez ve diğer teknolojileri kullanmaktayız. Çerezler ayrıca hesabınızın güvende tutulmasına yardımcı olur. Hizmetlerimizi ziyaret etmeye veya kullanmaya devam ederek, bu politikada tarif ettiğimiz amaçlar için çerez ve benzeri teknolojilerin kullanılmasını kabul etmektesiniz.

Çerez nedir?

Çerezler, Neşeli Web'in özelliklerinin ve işlevlerinin çalışmasını sağlayan cihazınıza yerleştirilen küçük bir dosyadır. Örneğin, çerezler cihazınızı tanımlamamıza, Neşeli Web'e ve genel olarak web sitelerimize güvenli bir şekilde erişmenize ve hatta farklı bir cihazdan hesabınıza erişilmeye çalışıldığında bunu bilmemize yardımcı olur. Çerezler ayrıca Neşeli Web'de içerikleri kolayca paylaşmanıza olanak verir ve size uygun içerikleri göstermemize yardımcı olur.

Neşeli Web çerezleri ne zaman yerleştiriyor?

Çerezleri web sitelerimizde (örn. Odeaweb.com.tr ) ve mobil uygulamalarda kullanırız. Bu siteleri ziyaret eden tarayıcılar bizden çerez alır. Eklentilerimizi (örn. Neşeli Web'in “Paylaş” düğmesini) veya etiketleri barındıran Neşeli Web’e ait olmayan siteleri ziyaret ettiğinizde tarayıcılarınıza çerez yerleştiririz.

Neşeli Web ne tür çerezler kullanıyor?

Kalıcı çerezler ve oturum çerezleri şeklinde iki tür çerez kullanıyoruz. Kalıcı çerez sizi mevcut bir kullanıcı olarak tanımamıza yardımcı olur, böylece tekrar oturum açmaya gerek kalmaksızın Neşeli Web'e dönmek veya hizmetlerimizle etkileşime girmek kolay olur. Oturum açtıktan sonra, kalıcı çerez tarayıcınızda kalır ve sitelerimizden birini veya hizmetlerimizi kullanan ortak sitelerimizden birine geri döndüğünüzde Odeaweb tarafından okunur. Oturum çerezleri sadece oturum süresince etkin olur (genellikle web sitesine o anda yapılan ziyaret veya tarayıcı oturumu).

Çerezler ne amaçla kullanılırlar?

Çerezler, Neşeli Web'i ziyaret ettiğinizde sizi tanıma, tercihlerinizi hatırlama ve ayarlarınız ile uyumlu kişiselleştirilmiş bir deneyim sunma gibi işlemler yapmak için kullanılabilir. Çerezler ayrıca Neşeli Web ile etkileşimlerinizi daha hızlı ve daha güvenli hale getirir. Bunlara ek olarak çerezler, size, Neşeli Web sitesinde ve site dışında içerikler sunmamıza olanak verir.

  • Kimlik Doğrulama: Neşeli Web’de oturum açtığınızda, çerezler size doğru bilgileri sunmamıza ve deneyiminizi kişiselleştirmemize yardımcı olur.

  • Güvenlik: Güvenlik özelliklerini etkinleştirip desteklemek ve kötü amaçlı etkinlikleri ve Kullanıcı Anlaşması ihlallerini tespit etmek için çerezleri kullanmaktayız.

  • Teknik Özellikler ve Hizmetler: Çerezler bize hangi dili tercih ettiğinizi ve iletişim tercihlerinizin neler olduğunu bildirirler. Neşeli Web’de formları daha kolay bir şekilde doldurmanıza olanak verir. Ayrıca, eklentilerimizle bağlantılı olarak özellikleri, içgörüleri ve kişiselleştirilmiş içerikleri size sunmamıza olanak verir. Eklentiler hakkında Gizlilik Politikamızda daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

  • Performans, Analiz ve Araştırma: Çerezler, sitemizin ve eklentilerin farklı konumlarda nasıl bir performans sergilediğini öğrenmemize yardımcı olur. Ayrıca çerezleri, diğer web sitelerinden, uygulamalardan ve iş bilgisayarınız veya mobil cihazınızdan Neşeli Web’e eriştiğinizde ürün, özellik ve servislerimizi anlamak, geliştirmek ve araştırmak için kullanırız.

  • İptal ve İade Koşulları

     

    İade Koşullarımız

    Firmamızdan satın aldığınız hizmetlerin (SSL, Almanya Cloud, SLA, Kiralık Fiziksel Sunucu, Sunucu Lisansları, Alan Adı Kayıt, Alan Adı Yenileme ve süreci başarıyla tamamlanmış Alan Adı Transfer hizmetleri hariç) 7 gün içinde sorgusuz %100 geri ödeme (iade) garantisi bulunmaktadir. 7 günden sonraki süreçte (SSL, Almanya Cloud, SLA, Kiralık Fiziksel Sunucu, Sunucu Lisansları, Alan Adı Kayıt, Alan Adı Yenileme ve süreci başarıyla tamamlanmış Alan Adı Transfer hizmetleri hariç) müşterimiz iade etmek istemesi durumunda, kullanım süresi düşürülür ve geri kalan tutar müşteri hesabına kullanılabilir para bakiyesi olarak eklenir. Kampanyalı hizmetlerde hizmet ile birlikte sunulan ücretsiz servislerin (örneğin ücretsiz alan adı kaydı) iadesi mümkün değildir. Ücretsiz servisler müşteriye hizmeti taahhüt ettiği ve satın aldığı süre boyunca hizmeti kullanacağı için verilir. Bu süre öncesinde hizmet iptal edilirse, ücretsiz sunulan hizmet ücretlendirilecek ve geriye kalan tutar iade edilir. Alan adı kayıt işlemleri otomatik olarak ICANN ve TRABİS (BTK) tarafından yapıldığı için, iade mümkün değildir. İade işlemlerinde, müşterimiz hangi ödeme yöntemiyle ödeme yaptıysa yine aynı şekilde iade sağlanır.Farklı bir kişiye yada farklı bir yöntemle iade mümkün değildir. Tüm iade işlemleri için müşteri paneliniz üzerinden muhasebe departmanını seçerek bize talepte bulunabilirsiniz.

    İptal Koşullarımız

    Firmamızdan satın aldığınız hizmetlerin iptali için e-posta adresi ve şifrenizle müşteri kontrol panelinize giriş yapmanız ve hizmet detayına girdikten sonra “Daha fazla” menüsü altında bulunan “İptal Talebi” seçeneğindeki formu doldurarak iptal edebilirsiniz. Bir sonraki ödeme zamanında hizmetiniz yeni için fatura oluşturulmayacaktır.

    a. İptal talebinde bulunmayan ama kullanılmayan hizmetler iptal edilmiş sayılmaz. Her yeni ödeme zamanında yeni fatura oluşturulur. İptal formunu doldurmak istemiyorsanız müşteri panelinizde kayıtlı olan e-posta adresinden tarafımıza e-posta gönderebilirsiniz.

    b. Kredi kartı ile alışveriş yapıp hizmet kullanım süresince veya hizmet kullanımı sonrasında bilgi ve haber vermeden, firmamızdan onay almadan banka aracılığı ile “alışverişi kendisinin yapmadığını iddia ederek” ödemeye itiraz edildiği takdirde müşteri hesabı ve içerisindeki hizmetler geri dönüşümsüz olarak silinerek durdurulacaktır. Müşteri adı soyadı, e-posta adresi,IP adresi ve T.C. kimlik numarası firmamız kara listemize eklenecektir. Haklı bir sebebiniz varsa bu işlem öncesi firmamızla iletişime geçmenizi rica ederiz. Firmamız bu tip durumlara ılımlı yaklaşmaktadır.

    c. Kredi kartı ile alışveriş yapan müşterilerimizin kayıt olurken sunmuş olduğu bilgilerine, adreslerine, telefon numaralarına ve sipariş verirken kayıt altına alınan IP adresine bakılmaktadır ve kayıt altına alınmaktadır. Ayrıca Fraud kontrol mekanizması sayesinde sorunlu bir kredi kartı ile alışveriş yapmaya çalışıyorsanız siparişiniz otomatik olarak engellenecektir.

    Hizmet Teslim Süresi

    Kredi kartı ile yapılan ödemeler hemen aktif olmaktadır.Manuel işlem gerektiren sunucu kurulumu, kontrol panel kurulumu, IP adresi tahsisi, alan adı evrak toplama gibi işlemler için siparişin verildiği aynı gün mesai saatlerinde teknik destek ekibi çalışanlarımızla sizinle iletişim kurmaktadır.

    Banka havalesi ödemelerinde müşteri havale sonrası bildirmekle yükümlüdür. Bildirime bağlı olarak banka havalesi ile yapılan ödemeler muhasebe departmanı tarafından aynı gün içinde kontrol edilerek onaylanır ve sipariş aktif edilir. Ödeme bildirimi yapılmayan banka havalesi işlemlerine bağlı olarak siparişin gecikmesi, teslimatın sağlanamaması durumunda firmamız sorumlu değildir. Havale işleminde açıklama kısmına sipariş numarasını yazmanız işlemleri hızlandıracaktır.

    Uyarı ve koşullarımız ile ilgili olarak aklınıza takılan sorularınız için destek@neseliweb.com.tr

    KVKK Aydınlatma Metni

     
    Bu sözleşme yasal mevzuat gereği Neşeli Web & Web Tasarım & Yazılım ve Geliştirme Hizmetleri ile sisteme kayıtlı müşterilerin kişisel bilgilerini korumak amaçlı oluşrulmuştur.

    6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili sair mevzuat uyarınca, Neşeli Web & Web Tasarım & Yazılım ve Geliştirme Hizmetleri ("Neşeli Web") olarak, Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel bilgilerinizin aşağıda açıklandığı çerçevede; kaydedileceği, saklanacağı, güncelleneceği, mevzuatın izin verdiği durumlarda 3. kişilere açıklanabileceği/aktarılabileceği, sınıflandırılabileceği ve ilgili mevzuatta belirtilen diğer usul ve esaslara göre işlenebileceği hususlarında siz değerli kullanıcılarımızı bilgilendirmek isteriz. Kişisel veriler; ad, soyad, TC kimlik numarası olmak üzere kimlik, adres ve iletişim bilgileri gibi sizin belirlenmenizi veya belirlenebilir olmanızı sağlayacak her türlü bilgiyi, sizlerin bir akdi ilişki içerisinde olduğu üçüncü kişi danışmanların, yüklenicilerin veya ortakların ve Alt Lisans Hakkı Sahipleri dahil olmak üzere sizin, aracılarınızın, çalışanlarınızın veya bizden almış olduğunuz hizmetler konusunda yetkilendirdiğiniz bir şahsın, esas itibariyle ilk adı, soyadı, telefon numaraları, e-posta ve iş adresi olmak üzere irtibat bilgilerine ilişkin şahsi ve/veya özel bilgiler içeren ve kullanımı, işlenmesi veya aktarımı ilgili yasa veya düzenleme kapsamında “kişisel veri” olarak düzenlenmiş olan irtibat verilerini, (zaman zaman CRM veri tabanlarında işlenen veriler ve herhangi bir IBX Merkezi’ndeki erişim listelerinde belirtilmiş olan veriler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla) ifade etmektedir.

    Kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri;

    Neşeli Web, kişisel verilerinizi aşağıdaki amaçlar ve hukuki sebepler dahilinde işlemektedir:

  • 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu ve ilgili sair mevzuat kapsamında sunulmakta olan ürün ve hizmetlerde kullanılması,
  • İlgili mevzuattan kaynaklanan saklama, bilgilendirme, raporlama ve ilgili diğer yükümlülüklerin yerine getirilmesi,
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ve diğer ilgili görevli/yetkili mercilerin bilgi ve belge taleplerinin karşılanması,
  • Şirketimizin diğer ürün / hizmetlerini sunulabilmesi,
  • Akdedilen hizmet sözleşmesinin gereğinin yerine getirilmesi,
  • Hizmet sözleşmesinin ifası nedeniyle, Neşeli Web ve Neşeli Web Tarafları\’nın bir Veri Kontrolörü (Avrupa Yasaları ve Düzenlemeleri kapsamında tanımlanan veya verilerin korunması ya da gizliliğe ilişkin yerel yasalar kapsamında ona karşılık gelen) sıfatıyla kişisel verileri elde etmesi, Neşeli Web ve Neşeli Web Tarafları’nın kişisel verileri, (i) Lisanslanmış Alan ve Hizmetler’in sağlanması ile ilgili olarak; (ii) hesap yönetimi, faturalama ve mutabakat; operasyonel bakım ve destek faaliyetleri; güvenlik, sahteciliklerine belirlenmesi ve önlenmesi ve kişisel verilerin daha önce kamuya açık hale gelmiş olması kaydıyla, müşteri ve piyasa analizi ve raporlama amacıyla, Neşeli Web ve Neşeli Web Tarafları’nın kontrol ettiği veri tabanlarına kişisel verilerin dahil edilmesi için ve (iii) Neşeli Web Pazaryeri aracılığıyla Neşeli Web veya Neşeli Web Tarafları’nın ya da üçüncü kişilerin ürünleri ve hizmetleri ile ilgili sesle, mektupla, faksla veya e-mail yoluyla Müşteri ile haberleşme sağlanması için.
  • Yukarıda belirtilen amaçlarla kişisel verilerin aktarılabileceği kişi / kuruluşlar;

  • Neşeli Web, kişisel verilerinizi ilgili mevzuat çerçevesinde aşağıdaki kişi veya kuruluşlarla paylaşabilecektir
  • 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuat uyarınca görevli ve yetkili kişi ve tüzel kişiler, - Hizmet sözleşmeniz kapsamındaki hizmetlerin ifası ve kontrolü amacıyla grup şirketlerimiz, FiBu tarafları, şirketimizin faaliyetlerini yürütmek üzere hizmet aldığı, işbirliği yaptığı, program ortağı olduğu/olacağı kişi ve kuruluşlar ile diğer 3. kişiler.
  • Kişisel verilerin toplanma yöntemi;

    İnternet sitesi, Online İşlem Merkezi, Çağrı Merkezi, Şirketimizin mobil uygulamaları, sosyal medya mecraları, hizmet sözleşmeleri, çözüm ortakları gibi kanallar aracılığıyla kişisel verileriniz sözlü, yazılı veya elektronik ortamda toplanabilir. IV.6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca haklarınız; FiBu Telekomünikasyon Bilişim San. ve Tic. Ltd. Şti. ’e yazılı başvuruda bulunarak, kişisel verilerinizin;
    a. işlenmişse bilgi talep etme,
    b. işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
    c. yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
    d. eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,
    e. KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme,
    f. aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme,
    g. münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
    h. kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.

    Kişisel Verileriniz Nasıl Korunmaktadır?

    Neşeli Web, kişisel verilerin korunmasına büyük önem vermektedir. Neşeli Web, kişisel verilere yetkisiz erişim veya bu bilgilerin kaybı, hatalı kullanımı, ifşa edilmesi, değiştirilmesi veya imha edilmesine karşı korumak için gerekli önlemleri almaktadır. FiBu, kişisel verilerinizi gizli tutmayı, gizliliğin sağlanması ve güvenliği için gerekli fiziki, teknik ve idari her türlü tedbiri almayı ve gerekli özeni göstermeyi taahhüt etmektedir. FiBu'in gerekli bilgi güvenliği önlemlerini almasına karşın, internet sitesine ve sisteme yapılan saldırılar sonucunda kişisel verilerin zarar görmesi veya üçüncü kişilerin eline geçmesi durumunda, FiBu bu durumu derhal sizlere ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na bildirir ve gerekli önlemleri alır. Erişim talepleriniz için linkteki formu indirip doldurabilirsiniz.

    Değişiklikler

    Neşeli Web, işbu Kişisel Verilerin Korunması Politikası'nda her zaman değişiklik yapabilir. Bu değişiklikler, değiştirilmiş yeni hüküm ve/veya politikaların internet sitesinde yayınlanmasıyla birlikte derhal geçerlilik kazanır. Böyle bir değişlik halinde, siz kullanıcılarımıza gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

    img img img

    1000+ Neşeli Web Ailesi'ne katılın..!

    Neşeli Web ile Web Teknolojisinde güncel kalın...

    Verilerinizi koruyoruz ..,Gizlilik Sözleşmesi